Sidor

söndag 6 mars 2011

Låt mig få älska dig..

Du skulle bara veta hur besatt jag är av dig...
Kan inte sluta tänka på dig.
Du är min sol och jag en av dina strålar
Du är havet och jag är vågen
Du har nycklen till mitt hjärta

Du är himlen och jag är målnet
Du är den rätta det vet jag för....
Du får mig att må bra på ett sätt som ingen annan kan
När jag ser dig får jag en varm kännsla i magen det känns lixom som om det brinner inom mig
Mina bekymmer försvinnner när du rör vid mig

Jag kan inte titta i dina ögon för då börjar jag skaka och jag kan inte slita mig där ifrån för man fastnar där
Och din kropp den kan man ju inte heller motstå den lixom är helt underbar om man får utrycka det på det sättet
När jag blundar är du där du sitter där på sängkanten och tittar på mig när jag ska sova
Du säger att du älskar mig i mina drömmar och du smeker mitt hår lätt innan du kysser mina läppar
Jag vill inte att detta ska vara en dröm mer jag vill kunna känna dina läppa mot mina
Jag vill känna din närhet,jag vill att du tröstar mig när allt är så jävla jobbigt och säger : "Det löser sig jag är här" Jag vill kunna hålla dig hårt i handen när jag känner mig rädd. Jag vill kunna sitta hemma hos dig när jag känner mig ensam. Jag vill vakna upp till dina andetag och dina armar runt mig. Och jag vill kunna prata med dig när et är jobbigt. Jag vill sitta i din säng och bara titta på dig, inte börhöva säga ett ord utan bara sitta där i tystnad och titta på dig. Jag vill kunna ringa dig och fråga om du vill ses en lörda kväll och du säger: "Klart jag vill kom hem till mig och mys" Jag vill känna att jag är din och att det bara är du och jag mot världen. Ingen annan ska vara ivägen. Du och jag bara VI med stort V. När jag ser dig vill jag bara skrika och typ hoppa på dig för du e helt underbar. Mina ögon smälter när jag tittar på dig och mina ben blir som spagetti. Varför kan inte allt vara lika lätt som i filmer? Betyder jag lika mycket för dig som du gör för mig?
Jag vill att du ska veta att jag har aldrig kännt så här starkt för en person innan. Du är någonting helt speciellt. Det kan jag lova dig. Ni som tycker jag är helt galen får tycka det. Vänta tills ni hittar någon som är så himla speciell och man vill bara dö för om man inte får den är det inte värt att leva. Mina tårar kommer att rinna om detta kommer gå åt pipsvängen. Mina kinder kommer vara helt blöta och det är ingen som tårkar bort dom.
Så låt mig få Älksa dig!! För att jag älskar dig så som du är. Jag vill ge dig allt jag har.Du betyder allting för mig. Så älska mig tillbaka SNÄLLA! Va inte Rädd......

Du är allt jag nånsin önskat
Du är allt jag nånsin drömt
Du är den som får mig minnas
Alla drömmar jag har glömt
Och du är den som får mig hoppas
Du är den som får mig le
All min kärlek får du bära
Hela livet vill jag ge

För du är där när ingen ser mig
Du är där när stormen yr
Du är där när natten skrämmer
Och du är där när dagen gryr
Jag vill alltid ha dig nära
När som åren läggs till år
Och vad livet vill oss lära
Är att framtiden är vår

Lalala…

När som klockorna har stannat
Och tiden tycks stå still
Och man inte vågar säga
Det man längst i hjärtat vill
Då ska vi ta varandras händer
Då ska vi minnas denna dag
Och förstå vad som än händer
Är det alltid du och jag

För du är allt jag nånsin önskat
Du är allt jag nånsin drömt
Du är den som får mig minnas
Alla drömmar jag har glömt
Och du är den som får mig hoppas
Du är den som får mig le
All min kärlek får du bära
All min längtan vill jag ge

Ja, all min kärlek får du bära
Hela livet vill jag ge.


Ne detta blev världens inlägg men det va det värt. För så här känner jag just nu. Ska lägga mig nu
natti natti ;* kram & puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar