Sidor

tisdag 22 mars 2011

Do It Like A Doud....

Hacka hål, hacka hål, hacka hål vad gör hackspettarna när dom hackar igenteligen hål!!
Har suttit och lyssnat på denna underbart härliga låt på ETM med Ellie ahah. Fasen va vi skrattade och Inga Karin typ bara: Ne nu får ni va lite tysta tjejer.... Och sen typ satt Ayhan och Johan och hade det lite roligt där bak i klassrummet och lyssnade på någon jävla tjej som stönade ahha. Inga Karin bara: Ne nu får ni stänga av den ni stör eller det är ju inte ni som stör men den som låter hah. Aaa i alla fall så har det väl varit ganska roligt i skolan idag eller inte jätte men ganska. Vi har historia prov på fredag och det va jätte cp ahahhahahahahhahahah. Känner för att skratta just nu men har ingen att skratta med fett tråkigt! Ska åka till hästen sen vid 5 typ känner att jag måste öva lite till på Historian men det pallar jag inte just nu men aja det får väl gå har ju några dagar kvar att öva eller.... Känner oxå att jag suger på att blogga just nu för jag skriver bara om saker som inte har någon betydelse det är oxå fett tråkigt!!!!! Drar nu så jag slipper sitta här och dampa!!!
Puss & Kram mina älsklingar<3

Kan någon ta mig tillbaka ner på jorden?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar