Sidor

söndag 13 mars 2011

I natt drömmde jag att du va vid min sida..

Varit i Tingsryd på tävling i dag med Maria. Två riv i 90 och två riv i 100. Men hon va nöjd så det va ju bra.
Igår kväll så va farmor och Bosse här och åt kvällsmat. Mummsigt va det och det va ju roligt att träffa dom lite. Inte för att det va länge sen men det va roligt. Sen vid 9 typ kom Lisa och Peter och sen stannade dom till 12. Men jag pallade inte sitta där nere med dom så jag tänkte att jag skulle titta på lite film. Så jag tittade på Eat, Pray, Love hann inte titta klart på hela men den va väl okej det lilla jag såg tänkte titta klart på den nu snart efter Sol sidan. Igår kom jag att tänka på en sak: Varför är jag så himla rädd för allt som kan hända? Skulle jag säga som det är till dig så skulle det kunna bli bra, men också kunna bli helt katastrof utav det hela så just därför säger jag ingeting till dig utan håller mig på avstånd och bara tittar på dig i smyg.
Kände mig så himla ensam igår när jag satt där i min bigga Fatboy och tittade på film och va asa trött. Det lixom bara kändes som om det bara va jag på hela jorden. Påtal om att vara helt ensam på jorden vill ni höra va jag drömde i natt? Skiter i om ni vill veta eller inte för jag säger det i alla fall...
Jo det va så här att jag typ va helt ensam på hela jorden jag typ vaknade och gick ner och såg att det inte va någon där och sen skrek jag och det typ bara skrek och jag sprang ut och tittade och det va inte en ända där. Å jag typ sprang in i alla husen där jag bor och kollade men ingen va där .Sen helt plötsligt så va jag på Norvalla och stog på fotbollsplanen mitt  på planen där på vänster sidan hah. Och det va sommar så solen sken och sen typ så började det blåsa och regna och sen typ så satte jag mig på gräset och typ grät o jag typ bara varför ska jag sitta här helt ensam? Men sen så typ började jag sjunga helt cp men så blev jag jätte glad och ställde mig upp och hoppade sen snurrade jag lite och så trillade jag och la mig på marken igen och sen typ kom DU och bara varför ligger du här? Och jag bara: Väntar på dig ahaha
Och du bara: Okej jag är här nu kom så går vi!!! ;))
Asså det kändes ju lite vrickat att drömma om dig så men jag tror att jag tänker så mycket på dig att jag har börjat drömma om dig oxå. Mysigt ahah inte för att det va så himla romantiskt men vem vet va vi gjorde när vi kom hem hade jag inte vaknat hade jag kanske fått reda på det med haha ;))))
Ne ska looka på Sol sidan nu men ha en skön Söndag nu alla puss o kram;)))
O jag hoppas jag drömmer om dig i natt med <3333
Kram  kram ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar