Sidor

söndag 20 mars 2011

Where do you go when you lonley?

Hahha jag är ju helt vimsig i hela huvudet. Jag typ steg upp halv 10 och så åt jag frukost sen så satte jag mig vid tv:n och lixom tog det lungt. Sen så rignde det och pappa bara det är Ellie. Ja typ bara men varför ringer hon? Men sne så frågade hon va jag gjorde ja bara: Ne jag ska sminka mig nu.
Sen typ bara men ska vi gå ner till Svenssons tillsammans? Och jag bara visst fan med det hade jag helt glömt bort hah. Så jag fick skynda på lite men vi va där i tid ;)) Men när vi kom dit så va Jesper och Ludde där dom hade varit där innan oss men dom hade typ inte behövt prata så mycket för det va typ ingen där haha.. Men dom gick och så stod jag Ellie och Linn där. Det kom folk helta tiden och pratade och frågade som tysan man kännde sog som en skiva som hade hakat upp sig ahha. Men sen så va det en tant som sa ja man kan ju sitta 4 på den och sen när hon hade gått så skulle jag sätta mig på den och den har ju hjul så hela jävla stolen strillade ner från det lilla bordet den stod på och ner på golvet och jag flög på Linn för jag tycker att det va så pinsamt och stakars Ellie fick dra upp stolen fasen va pinsamt det va hah och jag skrattade så jag började gråta och sen så kom Elina och hennes mamma så dom trodde väl att jag skrattade åt dom. Men hoppas verkligen inegn såg det haha!!! Men jag trodde att det skulle bli tråkigt men det va det faktist inte för vi pratade om allt möjligt och skrattade ahha, men Ellie och Linn berättade om hur mysigt dom hade det igår snacka om att man bliev lite avis på dom kanske!!!! Från en sak till en annan så innan jag hade vält hela stolen så kom ......  och jag blev helt varm och tyckte det va lite pinsamt fattar inte varför ahah behöver ju inte tycka att det är pinsamt att träffa dom men det känndes som om mina kinder blev helt jävla röda som tomater....... När jag kom hem vid typ 12 så åkte jag till Stina gick med henne lite och mockade å lite så;))) När vi kom hem så åt vi lite och nu sitter jag här och tänkte att jag skulle gå ut och sen när pappa och Isac har åkte på fotbollsträning. Kanske ska ta med mig min kamera och se om jag hittar något fint att ta kort på!!!! ;))) <3333 Måste ju ha lute fina kort nu till den nya datorn för mitt USB funkar inte så jag kan inte lägga över mina gamla bilder från den andra datan :((( Tittade klart på OTH skivan igår  försäten så nu måste jag ha nya haha...... Puss och kram på er i det fina vädret.....
P.s har pratat med Emma i dag och dom har med jätte fint väder puss på henne hoppas att det går fort tills på torsdag (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar