Sidor

torsdag 3 mars 2011

Du skulle bara veta....

Jag vet vad som måste göras men ändå sitter jag kvar här i ett kapitel som jag älskar.....
Har varit och hämtat Emmas släp ska hämta Stina i morgon i Helsingborg. Det va inget bra hon hade vrickat foten så vi vet inte om det går att rida på henne mer för det va ganska allvarligt. Ja men ska till skolan och göra Spanska provet på morgonen i alla fall så jag har det gjort kan det rätt bra tror jag ;)
Men har suttit och lanat OTH hela eftermiddagen och så har jag messat lite med "Momin" och "Storebor" haha ne men skämt å sidor. Linn och jag fyller ju år nästan samma dag eller ja hon fuller den 19 April och jag den 20:e så vi tänkte ha en liten rolig fäst. Vi är fasen bäst på att fixa men jag kan tyvär inte dela med mig om va vi ska göra för om Emma och Ellie läser detta blir det inte roligt. Men jag kan medela att det kommer bli "skönt" om jag får säga det själv( inget snuskigt menat med det) men vi vet inte om detta kommer gå men vi får se. Sen frågade vi Ayhan om han kunde fixa en gräj åt oss men det är inte vad ni tror.... hehe. Ja sen har vi ju inte bestämmt riktigt va vi ska va men det är ju lixom ett tag tills detta ska ske. Det är typ på Påsklovet. Men det är lika bra att börja planera för då blir det alltid bäst. Unkan i morgon blir det i alla fall vi kommer nog inte hem så sen åker vid typ 10 tiden så vi är väl hemma vid kanske 5,6 tiden men vilka ska dit?? Mmm men ska dit med Emma och det är det bästa för ingen annan är så bäst som hon ville bara påminna er om det!! Så ni inte glömmer der. Ska forstsätta att sjunga med lite på Melissa Horns låtar lite till nu och läsa lite blogger och sen ska jag väl lägga mig. Natti natti 
P.s ser hellt cp ut men skitsamma.
                                                        Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar