Sidor

torsdag 10 mars 2011

People always leave.....

Har inte hunnit blogga nu på ett tag men nu är jag här. Inte för att det har hänt så himla mycket men endel har väl hänt. Unkan i går va väl inte jätte roligt men Emma Jesper Emil jag och Linus gick ut en liten sväng runt skolan det va väl roligt. Och i dag så va det ju skolan som vanligt men det va hur tråkigt som helst och det gör ju inte saken bättre att det regnar som fan. Jag såg ut som en drängt katt i dag i skolan hah. Jätte sexigt verkligen..... Ja när jag kom hem gjorde jag mitt lite våfflor mummsigt. Sen drog jag till pollen min och fixade å Emma och Ebba red. Sen duschade jag och tänkte plattat håret men kom på att ska det regna i morgon så lockar jag det så nu sitter jag här med 4 jätte fina flätor i håret och lyssnar på I look at you och ska fixa naglarna. Jag kan ju berätta att jag fortfarande är besatt av den dära personen..... Som jag inte nämner något namn på hahahahahah. Ne ska fortsätta nu med mitt lilla fix här och sen gå och lägga mig för jag gjorde matte läxan innan och det tog verkligen kol på mig min stackare.....   Puss o kram
Kom ihåg: Somtimes they come back

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar