Sidor

tisdag 1 mars 2011

Everybody needs insperation....

Hejsan svejsan sitter här hos Ellie bloggar lite från hennes lilla data, Har nyss fixat oss lite. Vi har pratat så jag grät och ja typ nu ska hon äta och ja sen ska vi dra till Unkan senare. Jag känner att jag har ångerst för allting just nu för nu har jag ångerst för att gå till unkan men det är väl inte så konstingt heller men det ska vi inte ta upp. Jag kan ju säga så mycket som  att min häst är i är någonstan jätte långt här ifrån kommer inte ihåg va det hätte stället men ja för hon hade blivit rönkad och det va inget bra...  tummen ner för det verkligen. Jag tycket att allting händer på samma gång. Verkligen allt med jag vill bara spola tillbaka tiden då allt va bra. När man va liten hade man inga problem ingenting va svårt till den tiden vill jag spola tillbaka. Mmm men det kommer ju inte funka. Så jag får väl bara hoppas på det bästa... Heheh host host. Men den tiden lär säker inte komma. Jag fattar inte jag säger alltid till alla att man inte ska tänka så men just nu tänker jag så, fan ta mig i bland. Jag kanske är den som förstör för alla vem vet men då kan man ju säga det direkt till mig nu då..... 
Ne men ska dra nu ses pussii.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar