Sidor

torsdag 17 mars 2011

My Angel...

Kännde att jag va tvungen att slänga in ett litet inlägg nu innan jag sätter mig vid Tv:n och tittar på LA ink.
Stegupp kvart i 7 inte så roligt att veta men jag drömmde om DIG i natt med och det va ju såklart mysigt men jag berättar inte om va det vad.Men ingen skola idag för min del för jag har tillbringat hela dagen i Helsingborg har varit där uppe med min häst så nu ska jag bara gå med henne i 4-6 veckor och så kanske hon blir bra. Så ja vi får ju hoppas på det bästa. Just nu sitter jag på mitt lilla rum och lyssnar på Avril Laving och har målat naglarna IGEN!!! Ne kommer inte på någonting mer att skriva men ses i morgon Puss och Kram<3333
Va bara tvungen att lägga upp denna bilden hahah säger jag bara kolla mig loxom!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar