Sidor

tisdag 8 mars 2011

Att vara utan dig känns fel......

Hallojj :)
Pappa: Felicia kom ner nu!!!
Felicia: Varför då?
Pappa: Jo därför att jag säger det!!!!
Felicia: Ja va är det?
Pappa: Varför funkar inte internet? Har du tagit sönder det nu för det funkar inte när du har haft det i din data!!
Felicia: Omen det vet väl inte jag det är väl inte mitt fel att det inte funkar? Men ta min data då?
Pappa: Nej denna jävla skiten ska funka.
Felicia: Jaha men skyll inte på mig att det inte funkar du får ju låna min data!!
Pappa:....................
Jag sitter på mitt rum och gissa vem som kommer upp och säger:
Pappa: Ja jag får låna datan då..
Felicia: Va det inte du som skulle vänta på att datan skulle funka?
Pappa.......
Felicia: Ta den då.
Nere i köker...
Jag tar lite mjökl i kylen och då får man värsta utkällningen för det med
Pappa: Du får fan köpa mjölk nu!
Felicia: Varför ska jag göra det nu då?
Pappa: Ja för att det är du som dricker upp all mjölk ta min plonbok och gå bort till Time!!
Felicia: Är det ja som dricker upp all mjölk? Det är väl du. Och mamma kan väl köpa det när hon kommer hem hon kör ju ändå förbi Time ju?!!!
Pappa: Ååååå
Så nu sitter jag på mitt rum och surar för att jag får skulden för någonting jag inte gjort och för att jag dricker upp all mjölk mmm vilken stor grej!! Vet inte varför jag skriver detta men haha. Ska i alla fall ringa mamma och be henne hämta OTH skivan hos Emma och köpa mjölk hah. Så jag kan mysa ner mig framför tv sen å titta på OTH haha det är mysigt verre det ni!! Ja min kamera fungerar nu i alla fall det är ju posetivt. Så nu ska jag väl ut och fotta lite;)))) Ne nu skaa jag ringa mammsen och sen mysa ner mig framför tv:n....
Men natti natti ses i morgon mina älskade pussgurkor haha;))) Jag är verkligen på humör i dag kan man säga :)))) Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar