Sidor

onsdag 27 april 2011

You can be the one ^^

Nu har jag pluggat matte inför provet i morgon så önska mig lycka till ;D
Nemen jag vill inte prata om matte nu, så nu pratar vi om någonting annat.....
Ehhh ja har inte så mycket att säga men skolan va väl som alla andra onsdagar förutom att vi hade en vikarie på bilden som liknade Fisken hahaah lite roligt faktiskt ne men han va lite roli, vi skulle säga va vi hätte typ och alla sa sina namn så, så sa jag till Emma och Ellie ska jag säga att jag heter penis? såklatr tyckte som det men ja sket i att säga det han hade väl trott ja va dum i hela huvudet ahha, fast det hade nog varit ganska roligt endå! Nemen ska dra till hästen och mocka lite snart och sen så drar jag till unkan och myser så puss på er ;D Jo försäten jag måste bara säga med att det va så jävla pinsamt för Emma och jag skulle gå ut från matsalen och så stod alla 9:or i matkön och så sa Linus Sjöstrand flänsost till Emma och så tittade jag på honom och typ skrattade och så tittade jag inte var jag gick och så typ gick ja in i dörren sen så vinglade jag till och trillade på alla barnen som stod efter 9:orna och dom : nej stick va håller du på med, för jag tryckte ner dom hahah, och jag skrattade så jag grät och fick så jävla ont i magen hahah fy fan va pinsamt men aja haha ja bjuder på den då ;DDDD Puss puss <33
<---  Tänk om det va så himla lätt nu....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar