Sidor

lördag 9 april 2011

Hur kan någonting bara förändras på en enda underbar kväll,

#Dagens outfitt:
#Svart lång kofta från H&M
#Svart linne från H&M
#Svarta tights från H&M
#Shorts från H&M
/vet ser ut som en clown haha men står för det/


steg upp tidigt i dag 8 faktiskt skulle till hästen tidigt men det gick bra, ja men red och när jag kom hem så fixade jag mig för nu snart kommer släkten och ska fira mig och brossan han fyllde ju den första april och jag den tjugonde. Ja men man va ju på unkan i går och det va jätte roligt först Emma Linn Ellie och Linus å jag satt i soffan och tog lite roliga kort med Linnsans kamera. Ja vi skrattade som fan och hade verkligen damp kan man säga men det va väl inget ovanligt. När vi hade dampat klart eller ne det hade vi inte,ja så gick vi ut och dampade loss och tog kort på landkrabban och Ellie typ hoppade runt och saknade Ayhan jätte mkt så Linn rignde och sa att han skulle komma hem för att Ellie hade trillat ner från rutchekanan och alla på unkan stod runt och vi skulle ringa ambulans(han va på träningsläger) ja och han  trodde på det tills jag kom och skrel ring ambulansen och Linn började skratta (så jag förstörde det lite där men aja) ja sen åkte vi på slänggungan lite och tog kort på Linn och Linus och när Ellie gjorde akrobatiska övningar på slänggungan ahha. Ja och ja satt och va helt förtvilad och bara ville lägga mig på vägen och hoppas på att en stor bulldoser kom och skörde över mig men det kom ingen så istället lät jag Ellie lägga sig på mig och det såg ut som hon volldtog mig haha, då skrattade jag lite till men sen så föll jag tillbaka på den dära tanken: "Tänk om"
Ja men sen så fick Linn jätte ont i hjärtat och fick åka hem, sen cucklade Emma hem för hon skulle tävla idag så det va bara jag och Ellie kvar så vi skulle spelat bilyjard(hur det nu stavas) men Ellie spelade två matcher själv sen så gick vi och tittade på när Emma spelade tv spel sen tyå spelade vi tre spel. Men kvällen va väl ganska mysig om man tänker bort den där jävla tanken: "Tänk om".
Asså jag fattar inte hur någonting så bra (som jag trodde det va) kan förändras på bara en underbar kväll...

"Jag älskar dig på ett sätt du inte kan förstå"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar