Sidor

torsdag 14 april 2011

Can you feel this?

Äntligen va denna dagen slut så nu kan man bara slappa och mysa framför tv:n. När jag kom hem så kände jag ett stort behov av att baka chokladbollar så då gjorde jag det, snacka om att Isac blev glad. Ja sen så har jag väl inte hunnit med så mkt mer än att äta oxå. Vid 5 tiden så drar jag till hästen och rider lite sen så ska jag titta på oth och tagga inför morgondagen inte för att jag vet varför jag ska tagga men jag bara kände för det. Men man kan ju tagga inför tårtbakningen på unkan i morgon för jag Emma Ellie Linn och Ellen ska fan göra den snyggaste och godaste tårtan man någonsin skådat hahah. Vi kommer fan äga alla fett mycket!

Dagens outfitt är gråa jeanse
Svart linne
Vit t-shirt med en stjärna på och så står det USA på(från Emma)

Dagens låt tipps:
1) Coffe and Cigaretts med :Michelle Fetherstone
2) Girls just want to have fun med :Cindy Lauper / Miley cyrus
3) Feel this med :Bethany Joy Galleotti
4) My heart is refusing me med : Loreen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar