Sidor

tisdag 12 april 2011

Girls just want to have fun...

hej hopp, då va skolan avklarad hade engelska prov på morgonen och jag har nog aldrig tyckt att att engelskan har varit jobbig men det tyckte jag i dag. Jag svarade på allt förutom 3 glosor jag inte kom ihåg så vi får hoppas att det gick bra. Men hörföståelsen vi hade igår va verkligen super dupeer svår eller så kanske det va jag som inte fattade någonting ahah. Ja men just nu så känner jag mig allmänt glad i alla fall och det är ju väldigt roligt och det gjorde jag igår med men jag tror jag har svaret men det ska vi inte ta upp hehe. Ne men just nu lyssnar jag på musik och så fick jag ett mess fårn Unkan att det va wollyboll på 7-9 och det lät ju roligt men det hinner man inte med, så ska jag titta lite på Top model nu och sen dra till hästen och rida lite, men va ska man göra sen då?? så långt har jag inte planerat men kommer väl på någonting.



Ja vet verkligen inte va jag ska skriva om för det händer inget roligt nu förtiden men snart är det ju påsk lov och då vet vi va som händer fasen va roligt vi ska ha tjejer!! ;D Ne ska faktist inte skriva mer nu men kanske skriver mer ikväll


                    I love you                               Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar