Sidor

måndag 4 april 2011

"Always love"

ja hur har min dag varit? på den frågan svarar jag hmmm bra och dålig.... ne men asså nu och några veckor tillbaka har bara varit jobbiga vet inte varför men det har varit jobbigt att gå till skolan och det har inte varit roligt att vara hemma heller inte för att det har varit jobbigt så men ni fattar det har lixom inte hänt så mycket roligt dåmma veckorna förutom helgen nu men det är typ det ända roliga pluss kanske 3,4 saker till. Jag har bara lyssnat på sorglig musik och tittat på sorgliga filmer och tänkt på saker man inte ska tänka på. Men det saken ska vi nog snart ändra på tror jag. Ne men har varit och ridit och det gick bra och sen tog jag mig en liten snabb dusch och åt lite å målade naglarna, fan målade dom igår men dom va helt skavda helt jävla fula. Blir så jävla förbannad på sont. Har skrivit va jag typ önskar mig i födelsedags present idag med ahha låter lite mesigt men lika bra för det är typ ingen som frågat va jag önskat mig. Så jag skrev:
 # Pengar # En grå luvtröja från Bik Book och # kläder

sen kom jag inte på någonting mer men det gör jag säkert sen så småningom. ;))

Och sen så tänkte jag väl säga med innan jag slutar skriva att alla som inte tittar på OTH måste göra det för det är den bästa serien som någonsin gjorts. Och att Brook är den bästa och helt klart jätte snygg , Nathan är klart den snyggaste, Lucas är den sötaste och helt underbar en son kille skulle man ha han är ju helt perfekt eller ne det är han inte men haha... han är ju jätte omtänksam och ur gullig och hur snäll som hellst på alla sätt och vis, men han har sina brister han med. Och det är ju bara en lite serie men han kanske är så i verkligheten med va vet jag man kan ju alltid hoppas ahah. Och Haley är ju jätte mysig och skit snygg hon med, som hon skulle man vilja vara fast lite mera Brook oxå. Och Jamie eller hur han stavas hur sööt är inte han då??? Gillar inte payton så mkt men ajaj. Kommer lite bilder för jag känner inte för att lägga ut några bilder på mig själv har inga fina. Har inte tagit några för den delen så det kan ju bli lite svårt...... Ne men natti natti ;*
Lucas Scott



Peyton Swayer


Haley James Scott



Brook Davis






Nathan Scott





Jamie Scott



Brook och Lucas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar