Sidor

måndag 4 april 2011

Everytime I think of you......

FAN va jag längtar tills sommaren nu. Då ska jag bada och sola så jag blir solbränd som fasen och jah ska festa tills 6 på morgonen och  ska jag sova hela dagen sen ska jag ta jävligt fina kort och jag ska vara # kär.... Jag har fan planerat hela jävla sommaren den kommer bli helt perfekt. Emma och jag måste sova i telt oxå och sova på Torpet å paddla kanot å så ska vi ha jävligt roligt...... <333 Sug på den ni... Och nu är det bara 5 veckor kvar tills vi åker till Barcelona och jag har fått verldens finaste bikini som jag ska ha med mig ;)))
Ne nu måste vi fan säga god natt för nu  är klockan lixom halv 10 och jag ska  kolla vad ja ska ha på mig i morgon för annars kommer jag få panik så.. ahha det blev en ful liten ego bild!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar