Sidor

fredag 29 april 2011

I hate it...

ja nu kom ja typ precis hem från skolan och det va väl ganska roligt. Men ja blir så jävla arg på en viss person nu som vi inte nämner namnet på men nu tänker vi inte på det mer. Ska snart äta lite kassler gratäng vilket är mycket mummsigt, sen så ska jag packa lite för jag ska sova hos Emma i natt, och när jag är klar med det så dra jag och Emma till hästarna och rider lite och sen så, när jag kommer hem hoppar jag in i duschen och gör mig i ordning sen unkan och myser fett mycket... När jag mysigt fett mycket på unkan så drar Emma och jag hem till henne och badar i deras jacuzzi och det kommer ju bli as najs ju, + att man får inviga den nya bikinin gutt.I morgon så åker vi till Alvesta och kollar på när Julle tävlar sen så rider vi lite själva och så åker vi hem och firar valborg med Ellie och Linn, vi ska typ äta lite pizza och bada jacuzzi och sen så får vi väl se vad vi hittar på mer.
Ja vet i alla fall det kommer bli jävligt mysigt och att vi kommer skratta i alla fall. Men vi fick reda på i dag att Yonna har fått valpar så vi får hämta honom om 8 veckor, eller ja det är  missommarveckan. Så nu väntar man som bara den. Ska dra nu men puss på er ;D <3




Fasen att det är såhär jag hatar det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar