Sidor

lördag 9 april 2011

wherever you go..

jippi nu mår jag mycket bättre älskar när man mår bra och man slipper må dåligt.....
ne men ja firar ju mig och Isac, eller ja firar å firar jag sitter ju vid datan Isac är hos Alfred och dom vuxna sitter och pratar typ. Men jag fick pengar, blommor och en jätte snygg nessesär som ser ut som en gul trosa med vita prickar och spätts på jätte gulligt och i den så låg det nagelcka å en nagelfil. Och sen så får jag presenterna från mamma å pappa på min födelsedag....
Asså jag har fått typ vårkännslor nu idag eller fick det nyss ne jag har igenteligen haft det hela dagen men solen skiner,fåglarna kvittrar och grannarna sätter upp sina studsmattor, då känns det verkligen som vår. Ne men vad ska man göra ikväll då? ne asså nu är det typ 4 lördagen och ja vet inte va jag ska göra och jag skriver samma sak hela tiden men jag får väl titta på film och äta godis antar jag om det inte händer någonting jätte roligt vill säga ;)) mitt liv är så tråkigt ibland men jag redigerade lite bilder innan som jag kan bjuda på om ni vill se....
ååå fasen lyssnar ju på dirty situation  och bumpy rid fasen va man längtar till TC då....

ja men puss o kram pallar inte skriva mer nu men vi höörs ;*

ja redigerade mer men dom kommer en annan dag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar