Sidor

måndag 18 april 2011

It is my life

Hej alla glada, idag så hoppade jag upp ur sängen vid tjugo över 6, tog på mig mitt underställ och mjukisar, en mössa och tog en macka och lite oboy och drog till stallet å släppte ut hästarna med Emma och Inoca. Gick jätte fort ska tillbaka vid 12 och rida lite eller jag vet inte om hon ska får vila idag ska höra med mamma va hon tycker. Men när jag kom hem så satte jag på mig pappas jätte stora jätte sköna mjukisar och satte mig vid datan och gjorde om bloggen lite vet inte om jag blev så nöjd men nu får det va såhär ett tag. Ska väl bädda sängen lite med och sen ska jag gå ner och tjata på mamma att hon ska ringa på hunden i dag. Va ju och hälsade på Smillan i går fasen va sööt hon är. Asså alla hundvalpar är söta men hon va extra söt måste jag säga. Hon va jätte social och inte blyg ett dugg hon skälllde inte äns när vi kom och jon hade inte äns pipit en ända gång. Vilken snäll hund! När vi kom hem därifrån så tittade jag på Eclipse inte för att jag tittade så mkt för jag hade ögonen på mobilen hela tiden, sen så hann jag inte titta klart på hela heller för jag va lixom lite tvungen att lägga mig när klockan va typ tolv så jag skulle årka stiga upp, men det hade nog inte hjälpt om  jag hade lagt mig tidigare för jag är alltd trött på morgonen även om jag stiger upp vid elva. Ne nu ska jag sticka ner och kolla om mamma är vaken för klockan är bara halv 9 och mamma är ledig så då kan hon ligga i sängen till typ 10, 11 värsta tonnåringen, men ska tjata,tjata ahah.


Visst är dom sööta ")
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar