Sidor

onsdag 20 april 2011

Grattis?

Ja vilken dag är det idag då?
Jo det är min födelsedag så ett Grattis till mig kanske skulle sitta fint.
Så nu är det okey att kalla mig fjortis.
Men i alla fall:
Började min dag med att stiga upp vid kvart i 7 vilket va väldigt bra för nu har jag hunnit med mycket. Fick ett par converse med amerikanska flaggan på, ja tror att jag har fått någon sjukdom för jag vill ha amerikanska flaggan på allt men men. Ja sen fick jag smink parafym, kläder och en platttång. Kommer bilder.
Ska snart dra ner till Ica och handla för jag fick visst göra min egna tårta, eller min snälla farmor gjorde bottnarna och så får jag fixa det andra men det är ju ganska rligt. Fast jag vet inte vad jag ska ha i, jo jag ska ha grädde och jordgubbar på men annars vet jag inte..... Några förslag?
Ne ska dra nu men nu ska jag fortsätta min dag får se om det kommer något inlägg till.
Önskar du va här
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar