Sidor

torsdag 21 april 2011

I miss you when you're gone

Hejsan åkte till hästarna idag vid halv 11 och kom hem vid halv tre typ. Men vi red lite och det gick bra sen så fikade vi på min tårta och så sjöng dom lite för mig ;D Skit varmt va det innan när vi red och hade jätte mycket kläder på oss, så jag tänkte att jag kanske kunde sola lite när jag kom hem men nä för då gick solen i moln men den kanske kommer fram rätt va det är. När vi körde hem så såg vi Emma Ellie och Hanna på Time dom hade typ köpt glass då blev man lite sugen på att gå bort själv. Får se om jag orkar det kanske ska va lite med Bästaste vän, fick ett  grönt jätte fint schabrak av henne igår frästen. Och jag använde mina Converse och min jacka och min väska,å parfymen och sminket och platttången eller ja jag änvände allt egenteligen. Målade naglarna nyss blev svart men jag tog bort mitt oranga nagelacks sen innan så nu ser det ut som jag har ätit morötter det ser helt hämskt ut måste jag säga. Ne nus ka jag se om jag kan locka fram solen lite
puss på er alla mina söta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar