Sidor

torsdag 7 april 2011

Grattis till Jesper ;D

Först måste jag bara säga GRATTIS till Jesper 14 år idag!<3



Religion prov i morgon och jag har pluggat som fan nu, eller nja inte så mkt men tror att jag kan det nu....  Men det märker vi ju i morgon.
Ja man kan ju nästan tro att det är storm här i lilla Lammhult i dag fasen va det blåser. När vi cycklade hem trodde jag att jag skulle flyga iväg fan. Det va å tråkigt att gå till skolan i dag så det va inte sannt. För jag steg upp tio över sex och duschade och det va ju jätte varmt och skönt såklart så jag ville ju bara stå där hela dagen. Men när jag hade klivit ur dne underbart sköna duschen så skulle jag klä på mig och bädda och när jag bäddade så va det jätte varmt i min säng fortfarande så snacka om att jag ville krypa ner där och lägga mig igen. Men när jag kom till skolan hade vi mentorsråd som vanligt och efter det så har vi ju elevens-val (det tråkiga valet) mmm men då så valde Emma å jag bokcirklen och det är jätte tråkigt men skitsamma. Hahah först så ville vi i den gruppen inte läsa dom böckerna hon tog fram då sa hon ne nu får ni skärpa er och så typ sa hon ta någonting själv då. Och när vi hade valt bok så hade hon inte tillräckligt med böcker hemma så hon sa läs någon annan bok men vi läste tidningar och satt vid datan och hon bara: Ne det blir ingen bokcirkel längre när ni gör så här. Jag är jätte besviken på er nu, och vi typ bara varför det och hon  bara det kan ni nog lista ut själva, och så gick hon typ och grät ahha. Men innan det hade hon bara kommit fram till Emma och sagt: Ja jag har donerat blod i dag så jag är lite trött... haha hon va helt cp i dag . Å vi skrattade hela jävla tiden åt henne (blåtigern kallar vi henne för hon har blåa streck på rumpan, då kanske nu undrar hur jag vet det så jag berättar. men det va så att  jag skulle fråga henne om en bok en gång och då så satte hon sig ner på knä och visade hela jävla aschlet.... ganska äckligt därav smeknamnet. inte för att vi säger det till henne men Emma och ja säger det till ) Ne men nog snackat om henne nu. Ska åka till hästa pollen nu och så ska jag väl duscha och så när jag kommer hem och kanske titta på tv lite om jag hinner mellan allt pluggande. Jo förästen tittade på; Vi hade i alla fall tur med vädret, igår den fösta filem. Den är fan mkt bättre än tv:an. Ne men kyss <333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar