Sidor

söndag 10 april 2011

fan ta allting

f**ta va jag blir sur ibland asså nu hade jag skrivit värsta långa inlägget och så bara raderas det fan ta denna jävla datan.......... men har varit i stan i dag skulle köpa kläder och hörlurar. Ja men tror du man hittade det man sökte eller?... FAN heller men jag skulle köpa hörlurar och jag gick i varenda afär som skulle kunna ha dom men inga jag ville ha. Sen åkte vi till sammarkand och då gick vi in på H&M och hittade en jätte fin klänning som jag ska ha på skolavslutningen kanske. (Marinblå lång ner till fötterna) ja sen så åt vi och det va inte gått. Men så gick mamma och jag till Vila och jag hittade ett par jätte fina marinblå byxor och provade dom men fan va mina lår blev tjocka i dom jag började typ gråta så jag provade en klännig med amrikanska flaggan på den va jätte fin men jag ska ju ha den blå. Men ja sen s¨å skulle jag ha en luvtjöjja men fan då  fanns inte den man ville ha så då sprang vi runt och letade efter en sån i flera affärer.... Så nu så är jag bajs arg och känner mig tjock som fan och ska banta och inte äta någonting aldrig mer kan jag säga.... ne nu ska jag sitta och sura och så ska jag öva på enelskan prov i morgon och på tisdagså puss på er ;))<33



någon som har ett bra tipps på hur man bantar fort???


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar