Sidor

söndag 17 april 2011

I´m stuck with you

Domma klänningarna blev det(Ja den svarta och Emma den vita)

 Ja provade bara denna men den är ganska söt

Haha denna hängde i omklädningsrummet skit skön va den ganska cool

BikBook 299 :-

BikBook 99:-

BikBook gratis ta två betala för en ;D

Får den i födelsedagspresent aha

Kanske ska ha den på skolavslutningen

Eller så ska jag ha denna på skolavslutningen

Bekinin för i år ;D
Och denns ur snygga väskan, va skit snygg till den blå jackan


Nu har jag suttit här i snart en timme och fösökt ta mig in till duschen men det är någonting som gör att jag inte orkar men lovar ska duscha för mitt hår ser förjävligt ut haha.Men bilderna som är ovanför va det jag sköpte igår när Emma och ja va istan handlade för typ 1000 spänn ganska nöjd! Men jag är lite avis för Emma och hennes familj är och tittar på en Fransk bulldog idag som som ska tahem fasen va fuskigt :( MEN vi har oxå tittat på en jätte fin som mamma har maijal på men ska tvinga henne att ringa sen! I alla fall så igår när vi kom hem från vår lyckade stats resa så hänkade Emma med hem så vi grillade ( värsta vår kännslan även om det rengade) men det va svin gott i alla fall sen så gick vi till Time köpte godis och hyrde film vi hyrde The reef den värkade skit bra när man läste på baksidan men den va värsta besvikelsen den va inte alls så bra som vi trodde den va knappast läskig det stod att den va den läskigasete haj filmen som någonsin gjorts men det kan jag inte hålla med om för då är Deep blue sea mkt mkt läskigare så vi gick bort i mjukis kläder jätte fina va vi och hyrde The last song som vi sätt 4 gånger nu men jag gråter lika mkt varje gång och det är så himla roligt att titta på den för man upptäcker nya saker hela tiden ;D Men Emma åkte hem innan den slutade så jag tittade klart på den själv men det gick ju det oxå. Tittade klart på oth skivan idag på morgonen as gött av det att mysa ner sig i puffen och bara ligga där helt ensam på morgonen helt tyst va det skit gött vaknade vid 8 när jag ville vaknat vid typ 12 men men det va ju bra att jag vaknade så tidigt flr då hann jag städa rummet och fixa lite fast nu vet jag inte va jag ska titta på ikväll .Ja så nu vet ni va jag gjorde igår  och idag på mogonen får väl se om det händer någonting roligt i kväll. Men ska dra å duscha nu!!!! Förästen kållade igenom alla mina 1000 bekinisar (och då menar jag 1000 bekinisar) och jag kom på att jag har fått en ny den är inte så snygg på bilden men den är as najs på ;D




Fasen snacka om att han är sexiii 
Honom skulle man gärna sätta tänderna i

En pojkvän som honom vill nog alla ha

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar