Sidor

tisdag 26 april 2011

I´amour

Nu inner jag skriva lite.
Mitt lov har väl varit bra tycker ja, jag har firat min födelsedag, varit i staden och shoppat lite och tittat på musikalen Annie. Skit bra va den. Ja sen så har jag luggit i solen och myst och fått lite solbränna i alla fall, inte så mycket men i alla fall så man ser att jag har solat. Jag får väl sola lite till om jag ska bli lika brun som Ellie hade blivit. Jag blir så avis på henne för hon blir brun så himla lätt, det blir min pappa och brossan oxå. Men inte jag ja fattar inte, jag kan ligga och sola i flera timmar vilket jag gjorde igår (2 och en halv timme) men jag blev inte alls så himla brun som jag trodde, ja blir med brun om jag typ springer runt och inte ligger och prässar. Men ja det är väl sntå man får leva med, och det är ju bara vår änsålänge sommaren kommer ju snart så då får ja väl sola lite med.
Ja sen så har jag varit med Emma såklart vi va ju som sagt i stan i söndags och jag hade mina nya Converse ett par shorts, svart spets bh, ett svart kort linne och mina pilotisar  kände mig väldigt sommrig och inne faktiskt. Ne men jag har matte prov på torsdag så jag måste väl öva lite på det med, för jag suger rumpa på matte....
Från en sak till en annan innan jag går så måste jag säga så här : Jag läste Emma Ragnerbys blogg innan och jag måste säga att jag helt och hållet håller med henne jag vill inte se all underbar kärlek på film och alla som går runt på stan och är så himla kära och alla i skolan jag vill oxå känna den lycka som alla andra känner!!!   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar