Sidor

söndag 17 april 2011

Smillan ;D

Åååå såg Emmas hund Smillan på kort ska dra ner och titta på den sen när dom kommer hem vid 8.
As gullig är hon, nu måste vi med ha hund. Som sagt mamma majlade men vi har inte fått något svar men ska be henne ringa.
Har duschat nu och fixat håret äntligen är det frächt igen jag måste duscha mitt hår typ varje dag om det ska vara riktigt frächt annars blir det typ fättigt och äckligt.
Några tips och ideer om hur man sköter sitt hår så det inte blir fettigt.
Kläder i dag är svarta leggings jeans shorts och den svart vita tröjjan jag köpte igår på BikBook.
Orkade inte lägga upp någon bild på hur jag ser ut så,,,,
Ska dra ner och äta pasta sallad nu vilket är mycket sommrigt<33
Fasen va jag ska fästa i å leva livet i sommar!! 





Love summer ")

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar