Sidor

tisdag 5 april 2011

I just had sex ;D

Musik just nu: I just hade sex
Kläder : Pappas blå jätte stora mjukisbyxor och ett svart boxer linne
Frillan : En stor fläta
Hurmör: Faktist ganska glad

Dagens outfitt

#Svarta byxor från vila
# Svart linne från H&M
# Brun tröjja med bruna muddar från H&M
# En brun fjäder i högra örat från H&M
# Tjock sned fläta


schitt  sitter här nu och "försöker" skriva blev lixom lite halvt blind på ena ögat nyss. Petade in mitt "pek"finger rätt i hela jävla ögat så jag typ sitter och gråter på det ögat nu haha, men skit i det nu. Tog mig en macka nyss om ni vill veta det men nja det vill ni nog inte veta så ja kan ju skriva om att jag kom hem från stallet för en stund sen. Åkte med Kamilla både dit och hem, och hon skrattade som fasen i dag. Emma å jag skrattade så vi grät ahha. Kommer inte rikigt ihåg hur det började men jag berättade i alla fall om när Emma och jag va i stallet i Lördags tror jag det va: Då typ så skulle vi skritta av hästarna och så frågade Emma mig och jag skulle med ner till postlådan men då sa hon ska du med ner till ppostlådan och jag typ utan att jag tänkte på det bara ja det kkan jag ahha. Sen i sadelkammaren skullee jag säga att jag har fått stakningar i hakan då sa jag jag har fått sstakningar i hackan ahha.Ne men ni skulle tycka det va jätte skojjigt om nu va där. Ja men har inte så mkt att snacka om men kanske kommer på någonting någondag men just nu så har jag inte lust med detta men va gör man inte om man har tråkigt. Men snackar med Albin va ett tagsen man snackade med honom ;D Ne men puss o kram på er natti <333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar