Sidor

måndag 9 maj 2011

När jag äntligen hade fått dig så lät jag dig gå....

Tjosan! sorry för dålig uppdatering men jag har verkligen inte haft lust att sitta vid datan, det har ju varit hur underbart väder som helst nu några dagar ju :D Men min Fredag va väl som alla andra förutom att vi hade Svenska prov, fast det gick väl ganska bra faktiskt. Myste som fasen på unkan tittade på Twilight i soffan med Emma Ellie Emma Hanna och Linus och några killar till och Hanna O. Hahah fasen va jag skrattade jag trodde jag skulle dö, kul du är!!! Ne sen så typ stack jag hem och la mig för jag hade verkligen ingen lust att vara uppe mer den dagen så jag kröp ner i min säng och somnade nästan direkt, skönt faktsikt för jag brukar ligga vaken i flera timmar och tänka på saker som man inte vill tänka på när man ska lägga sig så det va jätte najs. Lördagen blev väl okej den oxå steg upp vid typ 8, åt frukost, ganska skönt när man kommer ner och frukosten är klar och det bara är att sätta sig, så jag åt lite sen så fixade jag mig, mamma hade köpt en byxdress som är skit fin som jag klädde på mig och sen så sminkade jag mig och fixade håret lite med. Och sen så åkte mutti jag och pappi till staden och shoppade lite inför barcelona och Majas konfirmation, jag köpte mig ett par vita Wezc hörlurar(asa fina). Det blev bara en snabbis för vi skulle åka och titta på Isac när han spelade match va det nu var, det va faktiskt roligt, man blir lite sugen på att börja spela igen. Fick värsta solbrännan så det va extra bra, kanske inte dom dära linjerna efter banden men det solar jag snart bort. När vi kom hem så stack pappa på fest, och jag stack till Emma. (Vi sket i TC) Mötte henne vid Time sen så stack vi ner till pizzan och åt pizza och myste med Hanna och Matilda. Matilda lärde oss några nya ord haha Milf, Pilf och så kom vi på bilf men jag kan tyvär inte säga va dom betyder om ni inte redan vet haha.... ja sen så stck vi till Emma och badade och hade jätte roligt i deras Jacuzi... gick hem sen vid halv 11 typ för Emmsen skulle tävla tidigt på morgonen sen så när jag kom hem tittade mutti och jag på Djävulen bär prada. Jätte bra film har man inte sätt den så kan jag rekommendera den asså! Ne söndagen hur blev den jo jag steg upp och så åt vi frukost ute sen så började jag packa ner lite saker i min "lilla" resväska ahah och så slängde jag typ halva garderoben i tvätten med. Sen så ringde Hanna och frågade om jag ville hänga med henne och Matilda till värnes och sola lite och det vill jag ju såklart så vi åkte en liten snabbis dit och kände på vattnet och solade liten stund, sen så kom jag hem åt och åkte till hästen. När jag kom hem så skulle Isac hänga med Lisa ner och titta på Tim när han spelade fotboll, så mamma och jag o Isac åkte ner sen och tittade, träffade Emma R Linn och Ellie där nere så satte mig vid dom och tittade på alla snygga killar haha ;D<3 Inte för att det gick så bra dom förlorade med 3-6 eller va det va men men det va ju najs i alla fall hehe ;D När jag kom hem så tittade jag på oth och myste lite, la mig och sen heltplöttsligt så blev det Mångad! Så idag så va det skolan och det va väl okey hade någon vikarie som hette Anna och hon lät som en präst när hon pratade hehe, så hade vi typ friidrott på gympan  inte jätte roligt med gympa men vi va ju ute och det va as najs väder så det va riktigt mysigt faktiskt!  Efter gympan så va det dags för vikarien och först så fick vi typ ta ihand när vi kom in och så sa man va man hette och fasen sen kom hon i håg det värsta leskigt ju!!!!! mmm sen så sa antoni bara såhär typ: Mmm men son där stålull är ju nästan som könshår helt från ingenstans sa han det haahhahahahahha fasen va ja garva då asså!!! Nja sen så va det hem satte mig i solen gjorde alla läxor inför barcelona och fick lite solbränna på köpet med fasen va sköt det va, åkte till hästen, kom hem åt och nu sitter jag här, skulle igenteligen fixa mina tånaglar och gjort ögonfransarna så man slipper ha mascara i barcelona men det får bli i ,orgon istället.  Så nu ska man slå sig ner framför tv:n och titta på Big brother känner att jag nördar det nu förtiden men det är ganska roligt faktiskt, så ja därför tittar man ju på¨det då va! Men puss och kram på er alla ;D Jo försäten det kanske inte blir så mycket bloggande nu innan barcelona men ni får stå ut heeh ;D 




Fasen va jag har varit dum och helt vrickad, när jag hade dig så lät jag dig gå, och nu har allt blivit så himla fel, snälla kan det inte bli som det va förr när det va du och jag och ingen annan??!! <333 I love you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar