Sidor

måndag 23 maj 2011

Hur går det med vår snabbis?

Nu äntligen va skolan slut, hade Religion sista här nu och det va så jävla roligt, satt med Emma R idag och vi läste The Bible haha, och skratade åt Emma och Linn som satt bakom och pratade om Anus och Fiffan! Inga Karin tyckte vi va lite jobbiga men jaja, så farligt va det inte skrattade och pratade bara på hela lektionen och typ skrek liten men det är inte så farligt. När jag kom hem hade min älskade mamma bakat rabarber paj så då smaskade man i sig lite sånt, det är ju inte direkt sånt man ska äta om man inte vill bli tjock men nu fick det bli så. 
Nu kom Isac in och typ skrek, 
Isac: Mamma jag har stukat foten!!
Mamma: Oj har du jag få se!
Mamma: Ja du kanske får skippa fotbolls träningen idag då.
Isac: Nej det ska jag inte jag måååste gå!
Jag: Kom så får jag se.
Isac: Peta inte på den!!
Jag: Hallå du har inte stukat den du har en blåsa ju!!!!!!!!    Hahahah 


Ne nu ska jag klä på mig ridkläderna och se nvänta på att Millan ska komma och catch me up eller va det heter.
Kanske skriver mer i kväll får se om jag hinner.Har i alla fall gjort klart Geografi provet i dag gick bra så nu är det bara Historian kvar på fredag men det pallar jag inte börja öva på nu idag får bli i morgon eller på onsdag kanske.


Puss & Kram 
// Felicia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar