Sidor

torsdag 19 maj 2011

Hold my hand

Hejsan svejjsan!
Just nu lyssnare jag på Bonnie Tyler I still haven´t found, fan vilken jävla röst hon har, den skulle man ha.
Hade Biologi prov idag tror faktiskt det gick ganska bra, det kändes så i alla fall. Annars va det väl okey i skolan tycker jag lite så mysigt..... hihi. När jag kom hem så typ satte ja mig vid tv:n när jag egentligen  skulle gjort matte läxan...... Ja sen åkte jag till hästen gick väl ganska bra och sen så typ ringde jag till Sandra och beställde klipptid kände att det behövdes, så jag ska dit onsdag den 8 juni kl 6 så då ska jag klippa och färga det lite.. Gjorde matte läxan nyss fan den va inte lätt hatar matte så det kanske inte va så himla konstigt kanske, men ska titta på Big Brother nu och sen lägga mig och tänka på en massa saker så natti natti ´´)






I love you (L)   Datan dampar just nu s resten av bilderna kommer i morgon eller någon gång när datan inte cpar!!




>>>Lär dig livets stora gåta, älska glömma och förlåta<<<<





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar