Sidor

fredag 6 maj 2011

Hoppas på mys :D

Ja då va det klart, åker till stan om en kvart typ, med Emma. Hon skulle prova en Whitaker hjälm så jag hänkar på. Sedan så blir det hästen på vägen hem, pussa lite på henne! Sen så blir det väl att man slänger i sig en macka eller någonting så man inte är vrål hungrig sen när man kommer till Unkan, och där hoppas vi såklart på mys..... 
Fasen jag bestämmde mig innan för att inte gå på TC kände att det kanske va lite fel val för just nu känner jag att jag gärna skulle vilja gå, men eftersom Emma inte ska vara hela tiden kommer det inte bli roligt så det kanske va rätt va ändå. Vi hade svenska prov idag och det gick väl ganska bra tycker jag, ja trodde det skulle vara mycket svårare haha. Jag sa ingetning till mamma idag på morgonen för att jag inte hade pluggat på det, för då hade hon fått spader på mig hehe. Ne men får se om jag säger det till henne sen. Jo på historian hade vi Gunilla den lilla muttan hon är helt cp ju hon skrek som fan på chrille när det inte äns va han som hade kastat boken, och Tom bara jävla haka ahha, och hon bara va sa du nu? du kommer få trippel haka när du blir äldre det är jag helt säker på. Så säger man väl inte även om man blir arg jäckla mutta....!!!! 
Ne ska dra nu så puss på er <3
 Lyssna på denna den är hur fin som hellst, känner att jag har lagt ut många vidio klipp idag men denna är asa fin! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar