Sidor

måndag 2 maj 2011

I´m talking about love right here, right now

När du är snygg är han snyggare, är du snyggare är han super snygg, är du super snygg är han het, är du het är han as het, och är du as het så är han hetare än hetast, och så kommer det alltid att vara


Min dag har varit okey tycker jag lite långtråkig men annars gick det väl bra, va nere på Ica, på håltimmen i skolan och köpte mig lite choklad kände stort behov av det just idag inte för att jag vet varför för den choklad veckan va ju förra veckan men aja haha.Hade cop test på gympan idag så vi sprang från Ekabacken till Björnö och fan va det va jobbigt, eftersom att jag inte har tränat på typ 2 månader (hästen har ju varit halt) så pallade jag verkligen inte med detta, jag sprang på 14:48 och förra gången 12: någonting så det va inte jätte bra. Men jag får väl vara nöjd, jag ska i alla fall ut och springa eller gå nu så jag får upp min kondis hahah. Får se hur det går.  Ne men nu har jag gjort mina läxor visst är jag duktig! Städat bort alla kläder som täckte mitt golv, bytt säng kläder så nu är allt nytt och fräscht på mitt rum. Och så har jag plockat fram kläderna jag ska ha på mig i skolan i morgon så jag slipper stressa med det i morgon. Men det blev lite sofft i morgon för jag pallade inte leta upp något snyggt så det blev ett par ljusa jeans ett svart linne och en blå luvtröjja från Bik Book som Hampus Larsson tycker om ahah ( det behövde ni inte veta men ja kände för att skriva det lite så)  Jag vet att jag är dålig på att lägga ut bilder på dagens outfitt men jag har lixom inte hunnit med att fixa med det förstår ni men jag ska skärpa mig. Och bara så alla vet så är jag usel på att stava så det är säkert en massa stav fel här men ni får leva med det för jag kommer aldrig att kunna lära mig stava ahah. Ne nu ska jag fixa och sen lägga mig och titta på Big brother och sen krypa ner under mitt siden täcke och mysa hihi :D 

 hade inga nya bilder det kommer jag lovar
 Puss på er alla sööta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar