Sidor

tisdag 3 maj 2011

Du är inte ensam jag finns här...

Har slutat skolan nu, kände mig allmänt uttråkad och väldigt tyst jämfört med hur mycket jag brukar skrika och skratta ahah. Ja tror det är vädret eller så vaknade jag på fel sida idag helt enkelt, ja någonting är det i alla fall för jag har varit lite tjurig idag så ni får ursäkta mig. Men vilket väder vi har va? det snöar lixom i Maj fan med lite ledsamt är det allt. Jag som hade tänkt gå i linne och shorts och sola nu men det sket sig verkligen. Fast jag behöver inte va här hemma så himla länge till för på torsdag vid klockan 9 drar jag från det kalla vädret i Lammhult och åker till det soliga och varma Barcelona med min älskade familj, kusinerna, farmor och Bosse och såklart ska Emma med. Fasen va vi ska shoppa och sola,äta gott och bada måste vi hinna med oxå, tänk loxom det känns som om det inte va alls länge sen jag skrev att det bara var 18 veckor kvar haha och nu åker vi om en vecka, jag kan inte fatta det riktigt men kuligt som fasen kommer det bli..... hoppas det blir fin väder bara. Ne fan också jag lyssnar på spotify och det ska ju börja kosta nu som alla kanske vet, men dom låtarna man lyssnat på 5 gånger tas bort så alla mina favvis låtar är borta nu typ ju fasen med.
Från en sak till en annan har ni någonsin känt att ni vill skratta,gråta och bara hoppa om kring och skrika en massa fula ord? För så känner jag just nu och det vore väldigt kul om någon annan känner så?! Vet inte varför jag känner såhär jag känner mig lixom helt vilsen som om jag inte vet var jag är eller vem jag är, jag tror jag måste backa bandet och hitta mig själv. Inte för att jag vet hur jag ska göra det men..



Jag kommer aldrig glömma: Du är inte ensam, jag finns här! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar