Sidor

onsdag 4 maj 2011

First you caught me eye then you caught my heart

Ja först vill jag bara säga att alla som håller på att retas hela jävla tiden kan ju sluta med det! Jag tror inte dom som blir retade tycker det är så himla roligt. Alla ska väl få vara med den man vill, och prata med den man vill, man ska väl inte behöva anpassa sig efter alla andra. Och alla är vi som vi är man kan inte va som alla andra vill att man ska vara! Ni som retas och håller på kan ju fasen ta er i röven och dra här i från, jag blir så jävla trött på såna som bara vill såra, tänk lite själva, hur kul hade ni tyckt det hade varit om någon retade er va?!!!
Ne men min dag har varit ganska bra faktist lite pinsam bara men annars tycker jag den har funkat bra. Hade Gunilla på slöjden på morgonen tur hon inte va så himla sur idag för då hade hon fasen fått tillbaka för jag var lite förbannad på morgonen. Fast det gick över som tur väl var. Emma skulle till tandläkaren efter där så jag hängde med henne ner för hon ville inte gå själv och jag ville inte ha lektion så jag frågade Kenneth om jag fick hänga med henne ner och såklart fick jag det ( ahha) så vi stack ner där och det gick jätte fort det kunde tagit några minuter till, fast vi slapp ha honom mer sen så det kvittar. Ne men hade svenska sen, som sagt inga karin är på semester så vi hade Jens och det va väldigt slappt, satt med Emma, Emma, Tom och Emil i lilla rummet och lyssnade på Toms snuskiga musik ahah. Fick ingenting gjort i alla fall, jag kommer fasen få IG i svenskan för jag fattade ingenting, men kommer vi fortsätta ha Inga Karin i svenska vilket vi kommer ha så kommer jag inte fatta någonting!!!! Fan ta svenska! Sen va det mat och det va väl ganska gott ja blev i alla fall mätt så det va ju posetivt. Heheh sen så hade vi spanska och jag hade verkligen inte lust att gå så Emma jag och Hanna satt vid holken ett tag tills britt kom och bara: Ja vi började för 10 minuter sen, fast jag tror inte hon skrev upp det (gutt) Hahah på spanskan hade Ante snus i och britt blev asa arg och bara skrek, hon brukar aldrig bli sur men hon typ: Antoni spotta ut det bumms och skrek som fasen hehe. Ne men sen så va det Kemi och det va väldigt deprimerande, men min bästa Emma muntrade upp mig! Ne men nu kommer vi till det pinsamma, vi skulle gå till elevens val nere hos Ciccia, så kom hampus och Johan och snärtade mig i röven och så blev jag ju såklart lite förbannad så ni vet så jag skulle slå till baka så jag gjorde det men jag är inte så bra på det så jag missade hela tiden men sen helt plötsligt så fick jag in en redig snärt men den va ju lixom inte på röven om ni fattar va jag menar, haha så det blev lite pinsamt där, hehe men jag får väl stå ut med detta ett tag nu så kanske dom glömmer bort det alla dom som såg haha!!!!! Ne nu pratar vi inte om det här mer men jag känner så här att jag har inte så jätte stor lust att gå till skolan i morgon men jaja ;D
Men va hos hästen efter skolan det gick jäätte bra att rida så det va ju roligt. Skulle egentligen gått till unkan med men Emma skulle inte gå så det hade inte blivit roligt om hon inte hade varit där, men tänkte gå ändå men sen så pallade jag inte sticka dit, det hade inte varit roligt! Så istället sitter jag här hemma nu och lyssnar på sorglig musik och får höra att jag bara är 14 år och att jag inte får göra det jag råkade göra i skolan idag, haha. Från en sak till en annan, funderar på om jag inte ska gå på TC på lördga har verkligen inte lust att gå men jag får se. Ne nu ska jag läsa lite blogger fixa lite med min kanske, fortsätta lyssna på musik sen blir det Big Brother och tillsist gosa ner mig i sängen så 
Puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar