Sidor

torsdag 23 december 2010

Älskar dig så det gör ont i hela kroppen!

Just nu har jag lust att dra täcket över huvudet och bara tänka på dig! Skrika och bara ligga där tills jag vågar säga att jag tcker om dig så enormt mycket!
Jag älskar dig så det gör ont du kan inte fatta hur mkt jag tycker om dig!
Jag vill berätta men tänk om du inte känner lika dant, hur pinsamt skulle inte det vara om du inte skulle tycka lika mycket om mig som jag tycker om dig!!?
Och det jag sagt till díg skulle vara förgäves! Det ända jag vill just nu är att det ska bli du och jag!
Kan det inte bara lösa ig att du säger det till mig men så änkelt kan det väl inte vara? Men jag ska klara det här jag kan inte va en sån jävla mes hela jävla tiden det är just nu jag kan fan inte vänta hela jävla livet på att du ska säga det jag måste göra någonting själv oxå!! Jag måste ta mig i kragen och göra det i kväll annas kommer du alldrig få reda på det! Och även om du inte känner lika dant så kommer det kännas bättre när jag fått säga att jag tycker om dig! Du får reagera hur du vill bara du inte blir sur och aldrig mer kommer prata med mig för då har jag värkligen gjortbort mig förevigt men så farligt kan det väl inte vara att fåreda på att  någon tycker om dig? Eller???!!! Jaja jag kommer göra det i alla fall för annars kommer jag vara sur på mig själv för att jag inte gjort det!                                                     Älskar dig<33333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar